حضور در «دوشنبه استارتاپی» برای جذب سرمایه‌گذار

ساختار حمایتی همگرا طی فراخوانی از همه شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی عضو این ساختار دعوت کرد تا در رویداد دوشنبه استارتاپی که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با هدف جذب سرمایه‌گذار برای شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی در روز 29 شهریور ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ساختار حمایتی همگرا در این فراخوان اعلام کرده است که طی تعامل با مجموعه «کارن کراد» از همکاران حمایتی خود، تمام بازی‌سازان عضو می‌توانند با مراجعه به اینجا نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این رویداد اقدام کنند.

دوشنبه استارتاپی فضایی برای آشنایی شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران با استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذار است و علاوه برای اعضای ساختار حمایتی همگرا، سایر شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌ساز نیز می‌توانند تا 13 شهریور ماه علاوه بر درگاه مجموعه «کارن کراد»، با مراجعه به سامانه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی (غزال) نیز نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌ساز پس ثبت‌نام و ارائه درخواست حضور در این رویداد مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و پس از انتخاب نهایی در روز 29 شهرویور ماه از ساعت 10 تا 12 برای معرفی خود جهت جذب سرمایه‌گذار در رویداد دوشنبه استارتاپی حاضر خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی و اطلاع بیشتر از نحوه ثبت‌نام در سامانه غزال نیز اینجا کلیک کنند تا به طور کامل در جریان روند ثبت درخواست در سامانه برای حضور در این رویداد قرار بگیرند.