جایزه بنیاد به مقالات برتر موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد» اهدا می‌شود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بخش نگاه ویژه‌ هفتمین دوره‌ کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که به موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد» اختصاص دارد، با اهدای 20 میلیون تومان جایزه حمایت خواهد کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هفتمین دوره‌ کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» توسط دانشگاه اصفهان و بنیاد و به میزبانی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
نگاه ویژه‌ این دوره‌ کنفرانس به بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد (Evidence Based Approach) اختصاص دارد و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به مقالات برتر این بخش به انتخاب کمیته‌ تخصصی کنفرانس، جوایز نقدی به ارزش مجموعاً بیست میلیون تومان اهدا می‌کند. علاوه بر آن این مقالات در کتاب ویژه‌ کنفرانس چاپ و نویسندگان مقالات در فهرست سفید تحقیقات کاربردی بنیاد قرار خواهند گرفت.

موضوع بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد (Evidence Based Approach) قصد دارد تا با تشویق پژوهشگران به تکیه بر شواهد واقعی از قبیل مصاحبه‌ها، گزارش‌ها، مطالعات موردی و میدانی و مانند آن در تحلیل نتایج پژوهش‌ها، از این بستر برای رفع نیازهای واقعی صنعت و اکوسیستم استفاده کند.

گفتنی است هفتمین دوره‌ کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روزهای ۵ و ۶ اسفند ۱۴۰۰ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.