تکنیک‌ها و رموز موفقیت در بازاریابی و تبلیغات بازی

جمعی از فعالان صنعت بازی ایران در پنجمین رویداد گیم گپ گرد هم جمع می‌شوند تا درباره موضوع مهم بازاریابی در این صنعت صحبت کنند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پنجمین رویداد آنلاین گپ گیم که به همت استودیو بازی‌سازی «نارین گیمز» و با مشارکت و حمایت مجموعه‌هایی چون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آپارات گیم، آژانس تبلیغاتی تپسل، کافه بازار و گیم تکز با رویکرد طرح مسائل مرتبط به انتشار بین‌المللی بازی و راهکارهای رفع موانع آنها برگزار می‌شود، در این برنامه به موضوع تکنیک‌ها و رموز موفقیت در بازاریابی و تبلیغات بازی می‌پردازد.

معرفی بهترین روش‌های جذب کاربر در بازی‌های موبایلی، بررسی دغدغه‌های مدیریت کامینیوتی، بررسی حجم بازار تبلیغات در صنعت گیم، معرفی نقش آفرینان حوزه تبلیغات صنعت گیم و معرفی ظرفیت‌های استریمرها و تجربیات همکاری با آنها از جمله مباحثی که در تازه‌ترین رویداد گیم گپ به آنها پرداخته می‌شود.

علیرضا غفاری مدیرمارکتینگ نارین گیمز، رضا عباسی مدیر ارشد بازاریابی استودیوی کوییز آو کینگز، محمد امیررضایی مدیر ناشران موبایلی تپسل و رهام حیدری مدیر توسعه کسب و کار ادیوری از سخنرانان این رویداد سه ساعته آنلاین هستندکه روز 2 تیرماه از ساعت 15 آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از مباحث کارشناسی ارائه شده در این رویداد می‌توانند از طریق صفحه نارین گیمز در آپارات ثبت‌نام کنند.