میزبانی بنیاد از هیات‌های تجاری خارجی در نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی

بنیاد ملی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اختصاص غرفه‌ای در نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی در خانه نوآوری و فناوری ایران(ihit)، میزبان هیات‌های تجاری خارجی برای معرفی بازی‌های ایرانی و ایجاد شرایط فروش این محصولات خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی به همت خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت­‌ها در بازارهای جهانی، راه‌اندازی شده است.

عرضه محصولات دانش‌بنیان، ارائه ایده‌های نوآورانه، ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی، ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان، تعامل با کارگزاران صادراتی EMCها، دعوت از مهمانان و هیئت‎‌های خارجی به منظور بازدید از آخرین دستاوردهای محصولات دانش‌بنیان از اهداف برپایی این نمایشگاه است. بنیاد نیز با حضور در این نمایشگاه دائمی به معرفی بازی‌های مطرح و خوب استودیوهای بازی‌سازی ایرانی در پلتفرم‌های مختلف جهت شناسایی بازار فروش خارجی برای آنها می‌پردازد.

ihit بستری مناسب برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات آنها در سطح بین‌المللی است. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه نموده و ضمن غناء بخشیدن به توانایی‌های صادراتی خود، از فرصت فروش و صادرات این محصولات توسط EMCها و بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمایند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بازدیدکنندگان خارجی نیز در قالب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف از این نمایشگاه دائمی بازدید کرده و متناسب با نیازهای خود از محصولات عرضه‌ شده در آن استفاده می‌کنند.