بازی‌سازی را از حرفه‌ای‌ها یاد بگیرید

ثبت‌نام ترم تابستانی در انستیتو ملی بازی‌سازی که از چند هفته پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد تا با پایان این فرآیند کلاس‌های این ترم با حضور اساتید مجرب از حوزه‌های فنی، هنری و طراحی بازی آغاز شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دوره جدید کلاس‌های آموزش بازی‌سازی انستیتو با توجه به شرایط کرونا کاملا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و این ویژگی شرایط استفاده از این دوره را برای تمام علاقه‌مندان به آموزش بازی‌سازی در سراسر کشور تسهیل کرده است.

در این دوره علاوه بر ارائه مباحث آموزشی در حوزه‌های فنی، هنری و طراحی بازی، دروس عمومی نیز برای افراد مبتدی که علاقه‌مند به آشنایی با مباحث ابتدایی حوزه بازی هستند، تعریف و طراحی شده و علاوه بر آن ۱۸ کلاس تخصصی در سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته نیز برای بازی آموزان تعریف شده است.

برگزاری جلسات آنلاین مشاوره رایگان توسط انستیتو ملی بازی‌سازی، ارائه گواهی پایان دوره معتبر به بازی‌آموزان، ارائه دروس سبک شناسی و مبانی برای تمام سنین و امکان انتخاب دروس تک درس توسط بازی‌آموزان از ویژگی‌های این دور آموزشی انستیتو ملی بازی‌سازی برای ترم تابستان است.

تمام علاقه‌مندان به فراگیری دوره‌های آموزش بازی‌سازی برای آشنایی بیشتر با کلاس‌ها و ثبت‌نام می‌توانند از طریق این درگاه اقدام کنند.