آشنایی بازی‌سازان عضو همگرا با مسیر تبلیغات و نشر بازی‌های ویدئویی موبایلی در ایران

انتخاب پلتفرم صحیح چه برای تبلیغات و جذب کاربر و چه برای نشر بازی ویدئویی یکی از مهم‌ترین اصولی است که می‌تواند باعث موفقیت یا شکست یک پروژه بازی‌سازی شود. از این جهت انتخاب پلتفرم مناسب برای تبلیغات و انتشار بازی‌های ویدئویی در موفقیت یک بازی نقش مهمی دارد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی و نشر بازی‌های ویدئویی موبایلی در ایران کافه بازار است که امسال به عنوان یکی از همکاران حمایتی همگرا سعی کرده تا با ارائه خدمات خود به بازی‌سازان آنها را در مسیر انتشار و تبلیغات موفق کمک کند.

اینکه کافه بازار دقیقا چه نوع خدماتی را در اختیار تیم‌ها و شرکت‌های عضو ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌گذارد موضوعی است که هدی تعصبی کارشناس تحلیل تبلیغات و بازاریابی کافه بازار در گفتگوی زنده اینستاگرامی صفحه همگرا قرار است درباره آن صحبت کند. هدی تعصبی در این گفتگو قرار است درباره بخشی از خدمات کافه بازار به بازی‌سازان از جمله «تبلیغات در جستجو»، «سیستم پیشنهاد دهنده»، «آمار دقیق و آنلاین و امکان طراحی آمار دلخواه» و «بررسی مدل‌های متنوع تبلیغات» صحبت کند و به سوالات شما در خصوص این خدمات پاسخ دهد.

گفتگوی زنده اینستاگرامی با هدی تعصبی را روز سه‌شنبه 15 د‌‌‌ی‌ماه از ساعت 13 در صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنید تا با مسیر تبلیغات و نشر بازی‌های ویدئویی موبایلی در ایران بهتر آشنا شوید.