تخفیف  اتاق تست بازیاتو برای شرکت‌های بازی‌سازی عضو همگرا و فرا همگرا

مهم‌ترین و شاید حساس‌ترین مرحله برای توسعه یک بازی موبایلی بخش پایانی آن است. یعنی وقتی که می‌خواهید بازی را منتشر کنید و قرار است بعد از این همه زحمت و تبلیغات با نظر کاربران روبرو شوید. اینجا درست همان موقعی است که کاربران می‌خواهند برای اولین بار بازی شما را نصب کنند و نظرشان می‌تواند باعث شود که اولین تجربه بازی‌سازی شما یا به آخرین تجربه تبدیل شود و یا اینکه مسیر بازی‌سازی به طور حرفه‌ای برای شما شروع شود و به عنوان یک بازی‌ساز حرفه‌ای وارد صنعت بازی‌‌سازی شوید.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اما این مرحله از کار می‌تواند خیلی ساده‌تر و راحت‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید. چرا که امروزه روز خیلی راحت‌ و به کمک خدمات مختلف بازی‌سازی می‌شود یک انتشار موفق داشت و قبل از اینکه باگ‌های بازی شما توسط کاربران پیدا شود، مراکز تست عملکرد به کمک تان می آیند و با ارائه مشاوره سعی می‌کنند تا یک انتشار موفق و بدون باگ را تجربه کنید.
 البته این تنها خدمتی نیست که این مراکز در اختیار شما قرار می‌دهند. این مراکز با جمع‌آوری تجربیات بازی‌سازان دیگر و عوامل موفقیت یا شکست هر بازی موبایلی به بررسی بازی ویدئویی شما می‌پردازند و بر اساس این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا بازی تان را با اطمینان بیشتری از بازخورد مثبت کاربران، منتشر کنید.

یکی از این مراکز معتبر در کشور، اتاق تست سایت بازیاتو است. در این مرکز، بازی‌های ارسالی، طی 9 مرحله شامل تست‌های سازگاری، عملکرد، تطابق، کارایی، بازیابی داده، امنیتی، کاربرد پذیری، صدا و جمعیت محور مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و در آخر، یک گزارش تفصیلی به همراه مستندات به توسعه دهنده ارائه می‌شود.

 امکان استفاده از خدمات ارائه شده در اتاق تست سایت بازیاتو برای تمام بازی‌سازان وجود دارد اما اتفاق ویژه‌ای که در این بین رخ داده، تسهیلات ویژه این مجموعه برای اعضاء ساختار حمایتی همگرا و فرا همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است. بر این اساس اعضای فراهمگرا می‌توانند روی تعرفه‌ای که سایت بازیاتو برای ارائه خدماتش ارائه کرده، 20 درصد تخفیف بگیرند. اعضای همگرا نیز پس از کسر تخفیف 20 درصدی، می‌توانند 50 درصد هزینه‌ای که برای دریافت سرویس‌های سایت بازیاتو پرداخت می‌کنند را از همگرا دریافت کنند.

ممکن است با خواندن این مطلب همین الان کلی سوال درباره خدمات ارائه شده در اتاق تست بازیاتو در ذهن‌تان ایجاد شده باشد. سید ابوالفضل شرافت مدیر مجموعه بازیاتو روز سه‌شنبه 18 شهریور از ساعت 12 در صفحه اینستاگرام همگرا در گفتگویی زنده پاسخگوی سوالات شما در این زمینه و معرفی کامل‌تر این سرویس، خواهد بود.

پس همه بازی‌سازان چه آنهایی که عضو ساختار حمایتی همگرا و فرا همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هستند و چه آنهایی که نیستند، می‌توانند این گفتگوی زنده را روز سه شنبه از طریق صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنند. ضمن اینکه برای کسب اطلاعت بیشتر درباره سرویس اتاق تست بازیاتو می‌توانید اینجا را ببینید.