ثبت‌نام در رویداد ویگما (VIGMA 2020)، با تخفیف ویژه، آغاز شد

ثبت‌نام در رویداد ویگما یا جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی، با تخفیف ویژه «خرید زودهنگام»، به تعداد محدود، آغاز شد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این جشنواره که از سوی رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد، نظرات و آرای منتقدان بازی و رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی در مورد بازی‌های تولید شده‌ی یک سال اخیر اخذ و برترین آثار معرفی می شوند.

درباره ویگما

«جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی» یا ویگما (VIGMA) ترکیبی از جشنواره و رویدادی یک روزه با رویکردی متفاوت است که قصد دارد مدل استاندارد جهانی یک جشنواره بازی را پیاده‌سازی کرده و صرفا منتقدان و خبرنگاران حرفه‌ای از رسانه‌های تخصصی بازی، داوری آثار را برعهده خواهند داشت.


بنابراین رسانه‌های بازی‌سنتر، بازینامه، بازی‌نما، دنیای بازی، زومجی، گیم‌نیوز و ویجیاتو این رویداد را با همکاری و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌کنند.

علاوه‌براین، در کنار جشنواره اصلی، رویدادهای آموزشی و کارگاه‌های انتقال تجربه نیز برگزار خواهد‌شد تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور در این کارگاه‌ها فضاهای متفاوت آموزشی در حوزه بازی‌سازی را تجربه کنند.

جزییات بیشتر درباره ویگما را می‌توانید در سایت ویگما به آدرس vigmawards.com مطالعه نمایید.

علاقمندان جهت مطالعه متن کامل فراخوان می‌توانند، از طریق این لینک و برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد از طریق این لینک اقدام نمایند.


زمان: ۱۵ اسفند ۹۸

مکان: تهران امیرآباد شمالی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات