نوجوانان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس را بازی می‌کنند

در پی نشست مشترک بین بازی‌سازان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس 5 طرح اولیه از سوی پنج تیم و شرکت بازی‌سازی عضو همگرا برای ساخت بازی رایانه‌ای در حوزه صنعت پتروشیمی ارائه و بررسی شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نشست مشترک بین بازی‌سازان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس که با همراهی مدیرعامل و جمعی از معاونین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد، 5 طرح ساخت بازی از سوی پنج تیم و شرکت بازی‌ساز عضو همگرا ارائه شد. پس از تکمیل و بازبینی تمامی طرح های ارائه شده، در جلسات آتی بهترین طرح‌ها از سوی صنایع پتروشیمی خلیج فارس انتخاب و با حمایت مالی این مجموعه تولید می شود.

جواد گلی مدیر روابط عمومی صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این‌باره گفت: «با توجه به ‌اینکه هدف از ساخت بازی رایانه‌ای در حوزه نفت و انرژی، آشنایی رده سنی نوجوانان با روند فعالیت کاری صنایع پتروشیمی است، باید در این بازی‌ها اطلاعات درست از این صنایع ارائه شود که این امر تنها با استفاده از دانش مشاوران فنی صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پروژه بازی‌سازی محقق می‌شود.»

در ادامه این نشست، سید صادق پژمان مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن تأکید بر تداوم برگزاری جلسات همفکری به صورت منظم، خواستار ارائه طرح‌های بنیادی و پایه گذار در حوزه بازی های رایانه ای شد.