تمدید مهلت فراخوان دریافت غرفه رایگان بازی‌سازان ایرانی در رویداد Casual Connect چین

فراخوان ارسال درخواست جهت دریافت غرفه رایگان برای بازی‌سازان ایرانی در رویداد Casual Connect چین تا 10 مردادماه تمدید شد.
به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طبق توافقات انجام شده میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برگزارکنندگان رویداد Casual Connect چین، بنا شد تعداد ۱۰ غرفه به صورت رایگان به بازی‌سازان مستعد ایرانی اعطا ‌شود.
رویداد Casual Connect یکی از رویدادهای آموزشی-تجاری معتبر و باسابقه در زمینه بازی‌های ویدیویی است که هر ساله در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. بخش آسیایی این رویداد در سال جاری از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه در شهر شنزن چین برگزار خواهد شد.
شرکت‌ها و تیم‌های علاقه‌مند جهت بهره‌مندی از این فرصت می‌توانند درخواست حضور، معرفی بازی مدنظر (اطلاعات بازی و گیم‌پلی) و برنامه تجاری حضورشان را تا تاریخ 98/5/12 به پست الکترونیکی contact@ircg.ir ارسال نمایند.
شرکت‌ها و تیم‌های مورد پذیرش جهت اعزام به این رویداد، از بین درخواست‌های ارسال شده که از اعضای همگرا هستند توسط شورای ارزیابی، انتخاب خواهند شد. لازم به ذکر است درخواست شرکت‌ها و تیم‌هایی که در ساختار همگرا عضویت ندارند بصورت مجزا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز شرایط و ثبت‌نام اولیه در ساختار همگرا می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
همچنین شرکت‌ها و تیم‌های ایرانی می‌توانند پروژه‌های خود را در بخش Indie Prize این رویداد تا تاریخ 98/6/19 از طریق این صفحه ارسال نمایند.
گفتنی است اعضای تیم یا شرکتی که در این فراخوان مورد قبول واقع شوند، به تمامی کنفرانس‌ها، فضای تجاری و برنامه تنظیم جلسات رویداد نیز به رایگان دسترسی خواهند داشت و تعداد محدودی وام 10 میلیون تومانی کم‌بهره نیز جهت تسهیل حضور در این رویداد توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به افراد شرکت‌کننده اعطا خواهد شد.