با انتشار قسمت 126؛ فصل جدید پادکست صوتی صدای بازی آغاز شد

صدای بازی، پادکست صوتی روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بعد از وقفه‌ای کوتاه با فصل جدید خود بازگشته است. این پادکست که تاکنون ۱۲۵ قسمت از آن منتشر شده بود، با محوریت بازی ایران و جهان تولید می‌شود و به دغدغه‌های این هنر-صنعت در سراسر جهان می‌پردازد.

قسمت ۱۲۶ با بحث در رابطه با بازی‌های روز مانند Red Dead Redemption 2، FIFA 19 و Tetris Effect همراه است. علاوه بر این با علی فخار، مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در رابطه با ساختار حمایت همگرا صحبت شده است. 

در فصل جدید صدای بازی، علاوه بر صحبت‌ها و مصاحبه‌های معمول، سراغ آیتم‌سازی هم رفته‌ایم. «تیترمینیک» آیتمی خواهد بود که در آن به مرور مهم‌ترین تیترهای هفته‌ی گذشته در رسانه‌های سراسر جهان می‌پردازیم و «فیس‌آف» هم به دیگر آیتم جدید این قسمت خواهد بود.

در «فیس‌آف» تریبونی خواهیم بود برای فعالان صنعت بازی ایران تا دیدگاه‌های موافق و مخالف خود در رابطه با موضوعات مختلف را با ما به اشتراک بگذارند. در این قسمت نظرات موافق و مخالف با طرح همگرا را از سپهر ترابی مدیر مسئول مجله‌ی بازی‌نامه، محمدرضا راد مدیر رسانه‌ی پی‌اس آرنا و هم‌چنین آرش حکیمی، خبرنگار آزاد را با هم می‌شنویم.

صدای بازی را از امروز و هر سه‌شنبه در وب‌سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و هم‌چنین وب‌سایت شنوتو بشنوید و نظرات خود را با ما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


شنیدن پادکست در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای

شنیدن پادکست در وبسایت شنوتو