تولید بازی رایانه ای «رویین تنی» از شاهنامه فردوسی

بازی رایانه ا‌‌ی" رویین تنی" با ا‌قتباس از شا‌‌هنامه فردوسی و به همت  استودیو  "رسانه افزار شریف " و حمایت بنیاد ملی بازی های رایا‌نه ای در بازار محصولات بازی های رایا‌نه ای عرضه شد.

به گزارش معا‌و‌نت ارتباطات و بین ا لملل بنیاد ملی بازی ها‌ی رایانه ا‌ی ، بازی" رویین تنی" که داستان آن در فضای ا‌‌‌ساطیری شا‌‌هنامه فردوسی روی می‌دهد با حمایت و پشتیبانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای و همکاری استودیو "رسانه افزار شریف " وارد بازار شد. بازی رویین تنی قسمت دوم از بازی "عصرپهلوانان " است که در سال گذشته به بازار عرضه شد و  برای گروه سنی 15 + ( بالای 15 سال ) طراحی شده است. در این بازی  نیز مبارزه "آتار و ویراجا" ادامه می یابد که اولی شاهزاده جوان و پسر پیشداد حاکم وقت زابل و "ویراجا" موجودی عجیب و خبیث است .

 محور داستان این بازی حول کشمکش و نبرد نیروهای خیر و شر  برای رسیدن به راز رویین تنی دور می زند و هریک از شخصیت ها تلاش می کند  تا با دست یابی به راز جاودانگی برای همیشه از هرنوع گزند وآسیبی در امان بما‌ند.

"آ‌تار" در طی این مسیر با سرزمین های جدید و شخصیت های عجیبی روبرو می شود. سرزمین سیستان(زابل)، سرزمین سبز، منطقه کولی ها، سرزمین بیابانی، شهر پریان ،غار خمشدای، سرزمین اتشفشانی،  سرزمین ماردوش و غار کوتوله ها نام سرزمین های جدیدی هستند که باید آتار از آنها بگذرد. ایلا‌ریل ملکه پریان، نوتریل پری ، سیلماریل دختر ملکه پریان و ... از جمله شخصیت هایی هستند که در این بازی با آنها روبرو خوا‌هیم شد. در این بازی بازیکن برای حل مسائل و خطراتی که با آنها مواجه می شود ضمن  بکارگیری نیرو‌های ماورایی و سلاح های متنوع می‌بایست از هوش و درایت خود نیز بهره گیرد.

دست اندر کاران ساخت این بازی عبارتند از: مدیر پروژه (سید بهرام برقعی )، طراحی، پیاده سازی و تولید: استودیو رسانه افزار شریف، مدیر فنی و برنامه نویسی ( محمود رضا سلطانی )، مدیر هنری (نوروز عباسی) ، مدیر طراحی بازی (مهدی موسوی)، داستان (کاوه وحدت، مهدی موسوی)، مشاور هنری (محمد رضا رستمی)، آهنگ ساز (پیام آزادی)، سرپرست گویندگان (محمد رضا علیمردانی)