آشنایی با میزهای تکنولوژی دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال

دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال با تمرکز ویژه بر بازی‌های جدی در روزهای 8 و 9 آذر ماه در دانشگاه صدا و سیما با حضور سخنرانان بین‌المللی برگزار خواهد شد. از جمله بخش‌های مهم این رویداد می‌توان به میزهای تکنولوژی اشاره کرد که در حاشیه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال برپا خواهند شد. امسال در کنار میزهای تکنولوژی، آزمایشگاه‌های بازی‌سازی وابسته به دانشگاه‌های کشور نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، میزهای تکنولوژی در دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال حضور خواهند داشت که این بخش نقطه پیوند صنعت با دانشگاه بوده و تکنولوژی‌های مرتبط با صنعت بازی در آن به نمایش درخواهد آمد. برخی از این تکنولوژی‌ها ممکن است به شکل خاص برای صنعت بازی طراحی نشده باشد، اما کاربردهای مختلفی در ساخت و توسعه بازی‌ها داشته باشند. شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی مختلفی در این رویداد میز تکنولوژی خواهند داشت. با استفاده از تکنولوژی‌های موجود در حوزه بازی مانند هدست‌های واقعیت مجازی و ... می‌توان روش‌های نوینی را برای درمان بیماری‌ها ابداع کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید به سایت http://www.dgrconf.com/fa/ مراجعه کنید. در اولین دوره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، آمیتیس، دیتابین، اوپار، مایو، نوروگیم و درخت سپید حضور داشتند که با دانلود فایل زیر می‌توانید از جزئیات میزهای تکنولوژی حاضر در DGRC2017 با خبر شوید.