ثبت‌نام «ارزیابان و کارشناسان متخصص بازی» جهت ارزیابی کیفی بازی‌های ثبت‌ شده‌ در همگرا آغاز شد

با نزدیک شدن به زمان پایان ثبت‌نام تیم/ شرکت‌های بازی‌سازی در ساختار حمایتی همگرا، از امروز یکشنبه 18 شهریور ماه 97 ثبت‌نام ارزیاب برای ارزیابی کیفی بازی‌های ارسال‌شده آغاز می‌گردد. علاقه‌مندانی که در حوزه‌های فنی، هنری، طراحی بازی و مدیریت پروژه بازی، تخصص و تجربه کافی دارند، می‌توانند به پورتال بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به آدرس https://portal.ircg.ir مراجعه کرده و در بخش «ساختار حمایتی همگرا» فرم مربوط به «ثبت‌نام ارزیاب‌ها» را پر نموده و رزومه خویش را ضمیمه نمایند.

درخواست‌های ارسال شده در شورای سیاستگذاری حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بررسی خواهند شد و پس از انعقاد قرارداد حقوقی با ارزیاب‌های انتخاب شده، این ارزیابان از پاییز 97 در جلسات حضوری ارزیابی به بررسی کیفی بازی‌های ارسال‌شده خواهند پرداخت. پیش‌بینی می‌گردد فرایندهای ارزیابی حداقل 45 روز به‌طول بیانجامد. بدیهی است شاخص‌های ارزیابی و اطلاعات موردنیاز ارزیابان جهت کارشناسی بازی‌ها، از تیم‌ها و شرکت‌های بازیساز دریافت شده و ارزیابان تنها وظیفه بررسی پرونده‌ها (بازی‌ها) را به عهده دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ سه‌شنبه 27 شهریور 97 اطلاعات خود را در پورتال بنیاد تکمیل نمایند. اطلاعات تکمیلی در خصوص پذیرفته‌شدگان، متعاقبا از همین طریق اعلام خواهد شد.