رانی حامی چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

رانی برند پیشرو تولید آبمیوه همراه با تکه‌های میوه در ایران و خاورمیانه است که در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران به عنوان حامی مالی اصلی، شرکت کرده است.

از آنجا که در چهارمین لیگ بازی‎های رایانه‌ای شاهد حضور گسترده جوانان و نوجوانان هستیم، برند رانی تلاش می‌کند با حمایت از این رویداد گامی در راستای ارتقا و پرورش اوقات فراغت علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای بردارد. حضور رانی این ‍پیام را به مخاطبان انتقال می‌دهد که حوزه بازی‌های رایانه‌ای در ایران به شدت روبه‌ رشد و مستلزم توجه هر چه بیشتر است.

غرفه بزرگ رانی در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران هر روزه میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است. غرفه‌ای که نه تنها محصولات این شرکت را نمایش می‌دهد بلکه از بخش‌های مختلف و جذابی از جمله تجربه بازی‌های واقعیت مجازی تشکیل شده است. در نهایت یک عکس یادگاری از حضور در غرفه، هدیه دیگر رانی به عموم شرکت‌کنندگان است. علاوه بر بازی‌های واقعیت مجازی، رانی یک بازی تیمی بسیار هیجان‌انگیز را هم در محوطه چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران ترتیب داده و حاضران در بزرگ‌ترین رویداد گیم ایران می‌توانند بازی جنگا را در اندازه‌ای بسیار بزرگ و با شرایطی بسیار هیجان‌انگیزتجربه کنند.

همچنین برای افرادی که از فضای مسابقات عکس گرفته‌ و برای رانی ارسال کرده‌اند جایزه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که روزانه به عکس های برتر اهدا می شود. علاوه‌ براین علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در مسابقات پیش‌بینی بازی‎های چهارمین دوره لیگ که در صفحه اینستاگرام رانی برگزار می‌شود، جوایز ویژه‌ای دریافت کنند.

رانی به عنوان یکی از حامیان اصلی چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران نقش مهمی در اهدای جوایز این رویداد دارد و حتی تندیس یادبودی به فینالیست های چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای اهدا خواهد کرد. همچنین یک جایزه برای بازدید کننده‌ها در نظر گرفته شده که در روز فینال رقابت‌ها، به فردی که نتیجه فینال بازی فیفا را درست ‍پیش‌بینی کرده باشد، تعلق می‌گیرد.

چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از تاریخ ۶ شهریور ماه شروع شده و تا جمعه ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد تهران ادامه خواهد داشت. بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است.