استقبال ناشران بین‌المللی از بازی «قصه بیستون» در نمایشگاه گیمزکام

در حاشیه بازدید حسن کریمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از استودیوی Black Cube Games مشخص شد که بازی «قصه بیستون» با استقبال ناشران خارجی مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حسن کریمی، متین ایزدی معاون حمایت و علی فخار مدیر روابط عمومی پس از نمایشگاه گیمزکام از این استودیوی بازی‌سازی بازدید کردند و شاهد آخرین پیشرفت‌های تولید این بازی بودند. در طول این بازدید، امین شهیدی از استودیوی Black Cube Games به این موضوع اشاره کرد که در نمایشگاه گیمزکام آلمان ادامه مذاکراتی که با یکی از ناشران حاضر در TGC 2018 حضور داشت، از سر گرفته شد که نتیجه بسیار خوبی را در پی‌داشت.

لازم به ذکر است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای جهت حمایت از استودیوی Black Cube Games و حضور بازی «قصه بیستون» در بخش Devcom نمایشگاه گیمزکام، هزینه‌های شرکت در این نمایشگاه را پرداخت کرده بود.


حسن کریمی از دستاوردهای استودیوی Black Cube Games در نمایشگاه گیمزکام آلمان تقدیر کرد و به اعضای این گروه اعلام کرد که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هر چه در توان داشته باشد برای حمایت از این استودیوی بازی‌سازی و بازی‌هایی که در عرصه بین‌المللی موفق عمل می‌کنند، انجام خواهد داد. لازم به ذکر است که بازی «قصه بیستون» در نمایشگاه گیمزکام آلمان مورد توجه شرکت‌ها و ناشران خارجی متعددی قرار گرفت و انتظار می‌رود که این بازی فاخر ایرانی در طول ماه‌های آینده یک ناشر ببین‌المللی بزرگ پیدا کند.

در ادامه این بازدید حسن کریمی به تجربه قسمت‌هایی از بازی «قصه بیستون» پرداخت و در جهت بهبود روند ساخت بازی پیشنهاداتی به تیم‌ سازنده بازی ارائه کرد.


بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظر دارد در راستای برقراری ارتباط بهتر و حمایت بیشتر از بازی‌سازان، ماهانه از برخی استودیوهای بازی‌سازی بازدید کند.