راهنمای ثبت نام در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

 چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در تاریخ 6 شهریور ماه آغاز می شود و تا تاریخ 16 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. از آنجایی که سوالات زیادی درباره روند ثبت‌نام در این مسابقات پیش آمده، می‌توانید راهنمای زیر را مطالعه کنید.


ابتدا وارد سایت CGAME.IR شوید و برای ثبت نام اولیه روی اسلایدر و یا باکس ثبت نام کلیک کنید.


سپس وارد سایت ایوند خواهید شد، در این سایت باید رشته مود نظر خود را انتخاب و مبلغ ثبت نام را واریز کنید.

ابتدا تعداد بلیط خود بر حسب تعداد رشته‌هایی که قصد شرکت در آنها را دارید انتخاب کنید. محدودیتی برای شرکت همه رشته ها وجود ندارد.


سپس در انتهای رشته‌ها روی گزینه ثبت نام که مجموع مبلغ ثبت نام هم در جلوی آن ثبت شده کلیک کنید.


پس از آن در صفحه بعدی تمام فیلدهای ستاره‌دار را بصورت صحیح پرکنید. حتما تمام اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی و کد ملی را بصورت صحیح وارد نمایید تا در محل مسابقات پس از مطابقت دادن با کارت ملی خود، با مشکل مواجه نشوید. همچنین ایمیل و شماره موبایل خود را برای ارسال و دریافت بلیط مسابقات بصورت صحیح وارد نمایید. در ادامه روی گزینه تایید و پرداخت کلیک کنید.


پس از وارد شدن به صفحه درگاه پرداخت الکترونیک مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و روی گزینه پرداخت کلیک کنید.


در صورت موفق بودن روند پرداخت با این صفحه روبرو خواهید شد که پیغام موفقیت ثبت نام شما در بالای آن ثبت شده است.


پس از بستن پنجره بالا میتوانید با کلیک کردن روی گزینه‌های دانلود و یا انتقال بلیت،بلیت خود را دریافت کرده و یا اگر بلیط را به نام شخص دیگری تهیه کردید میتوانید آن را برای وی ارسال نمایید. در صورت ورود صحیح ایمیل و موبایل بلیط برای شما ارسال خواهد شد.


شما می توانید برای پیگیری بلیط خود در صورت ارسال نشدن آن ،قبل از آغاز ثبت‌نام در مسابقات برای خود یک اکانت در سایت ایوند درست کرده و با بردن نشانگر موس روی نام اکانت خود در منوی باز شده گزینه بلیت‌های من را بزنید و بلیط خود را مجدد دریافت کنید.


در ضمن می‌توانید قوانین رشته‌ها را در سایت CGAME.IR در منو اصلی و یا در باکس زیر اسلایدر ملاحظه بفرمایید. حتما قبل از ثبت نام مسابقات قوانین بازیها و قوانین سایت را مطالعه کنید.


در ضمن می‌توانید پس از پایان مهلت ثبت‌نام و نیز انجام قرعه‌کشی مسابقات که حداکثر ۲ روز قبل از آغاز بازی‌ها انجام می‌شود،از طریق بخش اخبار مسابقات در پایین سایت از قرعه کشی و سایر خبرهای مربوط به مسابقات پیش از قرعه کشی مطلع شوید.


حتما تا ۲۵ مرداد زمانبندی کلی به تفکیک رشته‌ها و نیز جوایز مسابقات اعلام خواهد شد.