معرفی «چارخونه» و «بازیک» در TGC2018

اپراتور دوم ارتباطی کشور در دومین دوره رویداد Tehran Game Convention به معرفی اپ‌استور چارخونه و نخستین گیم‌استور ایران با نام بازیک پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ایرانسل که به عنوان اسپانسر، در برگزاری موفق رویداد TGC2018 نقش داشته است، در این رویداد اعلام کرد که آماده همکاری گسترده با برنامه‌نویسان ایرانی است.

براساس این گزارش چارخونه به عنوان دومین اپ‌استور بزرگ ایران، در ماه‌های اخیر با رشد چشم‌گیر سه میلیونی کاربر روبرو بوده و درآمدهای توسعه دهندگان در آن با رشد قابل توجهی همراه است.

این اپ‌استور با ویژگی‌های فنی منحصر به فردی از جمله پرداخت اپراتوری به شکل پرداخت اشتراکی و موردی درون برنامه‌ای از طریق اعتبار سیم کارت، اختصاص چهار گیگ فضای ابری رایگان و سیستم گزارش‌دهی با امکان دسترسی به سیستم تحلیل و مانیتورینگ برنامه‌ها، به گزینه خوبی برای برنامه‌نویسان حرفه‌ای بدل شده است.

نکته دیگر این که چارخونه علاوه بر در اختیار قراردادن زیرساخت‌های اپراتوری ایرانسل، امکان بارگزاری مستقیم اپلیکیشن‌ها با مراجعه به وب‌سایت را فراهم کرده است.

بازیک به عنوان نخستین گیم‌استور ایران نیز با دو میلیون کاربر فعال، بیش از 200 ناشر و توسعه دهنده و هزاران بازی پرطرفدار سبب شده تا به بستری جذاب برای فعالان این عرصه تبدیل شود.