زمینه توسعه بازی‌های رایانه‌ای در کشور فراهم است

رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از رویداد TGC2018 اعلام کرد که مجلس به دنبال رفع مشکل فضای کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات است.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، روز گذشته و در جریان بازدید از TGC2016 گفت: بازی‌های رایانه‌ای یکی از بزرگ‌ترین صنایع فرهنگی دنیاست و با توجه به وجود فرهنگ غنی و جوانان با استعداد، زمینه برای توسعه این صنعت در کشور فراهم است.

وی افزود: مشکلات این صنعت به بی‌مهری‌هایی باز می‌گردد که نسبت به کل فضای کسب و کار وجود دارد. علاوه بر این فضای کسب و کار فناوری اطلاعات پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و باید توجه‌ ویژه‌ای به این خوزه داشت.

موسوی گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی دوستان، همچنان با نگرش‌ سنتی به کسب و کارها نگاه می‌کنند و با تغییر این نوع نگاه، می‌توان موانع را رفع کرد و شاهد رشد روز افزون صنایع مبتنی بر IT باشیم.

رییس فراکسیون جوانان مجلس با بیان این که با حل مشکل فضای کسب و کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات، بسیاری از مشکلات فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز رفع می‌شود گفت: با این حال ما با فعالان این حوزه ارتباط داشته و مصوباتی نیز در سال گذشته در این خصوص داشته‌ایم و باید این ارتباطات افزایش یابد.