فراخوان سخنرانی در نمایشگاه و همایش بین‌المللی TGC 2018 منتشر شد

فراخوان دعوت از فعالان و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی برای سخنرانی در دومین دوره رویداد بین‌المللی Tehran Game Convention منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، دوره دوم رویداد تی‌جی‌سی پذیرای 80 سخنران (60 درصد بین‌المللی) خواهد بود که این سخنرانان به برگزاری پنل‌ها، کنفرانس‌ها و کلاس‌های تخصصی خواهند پرداخت. این در حالی است که در دوره نخست این رویداد ۶۰ سخنرانی وجود داشت که نیمی از آن‌ها سخنرانان غیر ایرانی بودند.

علاقه‌مندان به سخنرانی در این رویداد، می‌توانند موضوعات پیشنهادی خود را در قالب یکی از موضوعات تجارت، تولید، تکنولوژی/برنامه‌نویسی، هنری و طراحی بازی از طریق صفحه tehrangamecon.com/en/call-for-speakers ارسال کنند.

مهلت ارسال موضوع سخنرانی نیز تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه تعیین شده است.

سخنرانی‌ها در قالب کنفرانس یا پانل‌های 45 دقیقه‌ای و برای سه سطح مخاطب تازه‌کارها، متوسط‌ها (برای حرفه‌ای‌ها با بیش از 2 سال سابقه در حوزه) و ماهران (برای فعالان پیشرفته با بیش از 7 سال سابقه در این حوزه) برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش سخنرانی‌هایی که موضوعات و مطالب «جدید» داشته باشند، از سوی هیئت مشاوران TGC مورد استقبال بیش‌تری قرار می‌گیرند.

نخستین دوره رویداد TGC با استقبال گسترده بازی‌سازان، ناشران، سرویس‌دهندگان و فعالان هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی همراه بود به گونه‌ای که TGC به بزرگ‌ترین رویداد تجاری (B2B) صنعت بازی‌های رایانه‌ای در منطقه بدل شد.

دوره دوم این رویداد یعنی TGC 2018 نیز به مانند سال گذشته از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همراهی مجموعه فرانسوی Game Connection در تیر ماه سال آتی برپا خواهد شد.