14 بازی جدید ایرانی به بازار می آید

14 بازی رایانه ای جدید تا نیمه اول سال جاری توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای وارد بازار خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای محمد بیطرف قائم مقام این بنیاد با اعلام این خبر گفت:این بازی ها که از محصولات مشترک بنیاد ملی بازی رایانه ای و بخش خصوصی به شمار می روند به مرور طی 6 ماه نخست سال جاری وارد بازار خواهند شد.

وی با اشاره به روند رو به رشد تولید بازی های رایانه ای در کشورمان و ارتقای سطح کیفی این بازی ها افزود:در حال حاضر 20 بازی با مشارکت بنیاد و بخش خصوصی در مراحل مختلف تولید قرار دارند و این بازی ها در طول سال جاری به مرور وارد بازار خواهند شد که در گونه های مختلف تولید شده اند و از سطح کیفی بالایی برخوردارند.

قائم مقام بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع 20 بازی در دست تولید، بازی های:گرشاسپ(فن افزار شریف)،زندگی جدید سارا(یارا کامپیوتر)،کارآگاه تیزبین(رویای سه بعدی پارسیان)،داستان جنگل(ذهن زیبا)،نبرد خیبر(ویژه پرداز پارس)،سیاره میترا(رسانا افزار شریف) در حال حاضر مراحل نهایی تولید را سپری می کنند و بزودی وارد بازار خواهند شد.

لازم به یاد آوری این بازی ها با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بخش خصوصی و برای تقویت صنعت بازی سازی و گسترش فرهنگ بومی تا نیمه اول سال جاری روانه بازار خواهد شد.