فرصت‌های ویژه تبلیغاتی برای ۹ شرکت بازی‌سازی که به گیمزکام آلمان می‌روند

مدتی پیش نتیجه‌ی درخواست‌های شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه گیمزکام 2017 آلمان مشخص شد و ۹ شرکت بازی‌سازی جهت برخورداری از فضای اختصاصی در پاویون ایران انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیوهای راسپینا، نوآگیمز، توسعه‌گر شبیه‌ساز، فن‌افزار، آنو، پاییزان، تپ‌سل، گربه‌های تنبل و آرنا شرکت‌هایی هستند که برای حضور در گیمزکام 2017 توسط شورای ارزیابی تایید شده‌اند و در پاویون ایران از میز جلسات و فضای اختصاصی برخوردار خواهند شد.

بر این اساس فرصت‌های ویژه تبلیغاتی برای این ۹ شرکت در نظر گرفته شده است که می‌توانند با استفاده از آن حضور ویژه‌تری را در گیمزکام تجربه کنند.

این فرصت‌ها عبارت‌اند از:

  • غرفه شخصی‌سازی شده با برند شرکت
  • پخش تریلرهای محصولات در تلویزیون‌های واقع در پاویون ایران
  • تبلیغ شاخص شرکت در کتاب صنعت بازی‌سازی

تعرفه‌ی تعیین شده برای این فرصت‌های تبلیغاتی هشت میلیون تومان تعیین شده است. این ۹ شرکت می‌توانند جهت بهره‌مندی از این فرصت به ایمیل contact@ircg.ir درخواست خود را تا نهایتا 7 تیر ماه ارسال نمایند.