برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای حضور حرفه‌ای‌تر در رویداد TGC

کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح ارائه تیم‌ها در TGC، طی سه جلسه برگزار می‌شود.

به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حسین مزروعی مدیرعامل شرکت آواگیمز با بیان این مطلب گفت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه TGC، مجموعه آواگیمز قصد دارد تا با ایجاد کارگاه‌های آموزشی، نحوه تعامل نیروهای داخلی با بازی‌سازان و سرمایه‌گذاران خارجی را ارتقا دهد تا بازی‌سازان ایرانی بتوانند مطالب مناسبی را از کار تیم خود به سرمایه‌گذاران خارجی ارایه دهند.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در سه جلسه برگزار خواهد شد اظهار کرد: جلسه اول و دوم بیشتر روی آموزش و ارایه، متمرکز می‌شود و جلسه سوم آن به تمرین و جمع‌بندی اختصاص می‌یابد.

مزروعی افزود: برگزاری این کارگاه‌ها برای تیم‌های تحت سرمایه‌گذاری آواگیمز به طور رایگان برگزار می‌شود، اما چون قصد داریم تا بیشترین منفعت را از این کارگاه‌ها برای جامعه بازی‌سازی ایحاد کنیم بنا شد تا دو تیم دیگر از خارج از مجموعه نیز در این کارگاه‌ها شرکت کنند؛ البته میزان استقبال طی 10 روز گذشته به قدری بوده که احتمالا روی دوتیم تجدید نظر خواهد شد و این عدد به 4 یا 5 تیم خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آواگیمز درباره تاریخ برگزاری این کارگاه‌ها گفت: داوطلبان می‌توانند به منظور شرکت در این جلسات تا 15 خردادماه سال جاری به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند و در روز‌های 18 و 25 خرداد ماه در جلسه اول و دوم حضور یابند و جلسه سوم نیز در روز 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت آواگیمز و سایر شرکت‌های نزدیک به این مجموعه تجربه بالایی در تعامل با سرمایه‌گذاران خارجی دارد، امیدواریم با برگزاری این کارگاه‌های آموزشی بتوانیم این تجربیات را به فعالان صنعت گیم ایران انتقال دهیم.

مزروعی درباره تاثیر برگزاری TGC در صنعت بازی‌سازی ایران گفت: بدون شک تعامل با شرکت‌های خارجی و افراد متخصص بین‌المللی، تاثیر مثبتی روی بازی‌سازان ما خواهد گذاشت و به نظر من TGC به عنوان اولین گام مهم در ارتقای صنعت بازی ایران می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای بازی‌سازان ایرانی باشد.

وی افزود: باتوجه به اینکه TGC، نخستین گردهمایی بازی‌سازان مطرح دنیا در منطقه است نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه تاثیری روی صنعت گیم ما خواهد گذاشت اما یقینا گامی که برداشته شده در مسیر درستی است.

مدیرعامل شرکت آواگیمز درپایان اظهار کرد: با تحقیقات و بررسی دقیقی که توسط شرکت ما از فعالان صنعت گیم کشور انجام شده به این نتیجه رسیدیم که بزرگ‌ترین نیاز ما در این صنعت بحث آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای است و فکر می‌کنم که TGC و برگزاری گردهمایی‌های مشابه آن، به شرطی می‌توانند موفق عمل کنند که نیروی متخصص و حرفه‌ای در کشور وجود داشته باشد.


فرم ثبت‌نام در کارگاه‌ها:

https://goo.gl/forms/rzGGpiI3ims1rrDl2