عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس بر ایجاد امنیت اخلاقی خانواده ها در عرصه بازی های رایانه ای تاکید کرد
وی افزود: کنترل و فرهنگ سازی درخصوص مسایل فرهنگی و هنری در عرصه بازیهای رایانه ای از جمله نکاتی است که باید مورد توجه دست اندرکاران حوزه یادشده  قرار گیرد.
قادری یادآورشد: بازی رایانه ای سرگرمی است که در محیط های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل پرداختن به آن کمی مشکل است.
عضو هیات علمی دانشگاه  شیراز، ادامه داد: طرح رده بندی سنی که از سوی بنیاد بازیهای رایانه ای پیشنهاد شده در کل یک تصمیم پسندیده است که نشات گرفته از دقت نظر مسئوولان این عرصه است ، اما باید در عرصه اجرا دقت شود تا نتایج  منظور حاصل شود.
قادری، گفت: اگر طرح رده بندی سنی به شکلی کارشناسی شده و با اطلاع رسانی مناسب به خانواده  ها ارایه شود،  می تواند امنیت اخلاقی  برای خانواده ها به همراه داشته باشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ، تاکید کرد: نباید اجرای طرح مورد نظر به نحوی باشد که برای مخاطبان محدودیتی ایجاد شود، زیرا  تجربه ثابت کرده است که شیوه های کنترلی محض نمی تواند نتیجه بخش باشد.
قادری  تاکید کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی که مورد اطمینان مردم است ، می تواند  با  برنامه سازی و تولید  برنامه های مختلف، فرهنگ استفاده از بازیهای رایانه ای را  در جامعه  نهادینه کند.
نظام ملی رده بندی سنی بازیهای رایانه ای پس از یکسال کار کارشناسی با تعامل صاحب نظران و کارشناسان دانشگاه ،حوزه ، روانشناسان و جامعه شناسان توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد آماده رونمایی شده است