انتشار جامع‌ترین گزارش از پنج دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

مهم‌ترین گزارش سال جاری واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با عنوان جامع‌ترین گزارش و تحلیل آماری از پنج دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این نخستین بار است که از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، گزارش آماری مفصلی تهیه می‌شود.

این گزارش به طور کلی شامل شش فصل مختلف که عبارت‌اند از مرور اجمالی، بازی‌های ارسالی، بازی‌سازان، جوایز و داوران، بازیگران کلیدی و قطعه گمشده پازل می‌شود که در هر فصل آمارها و تحلیل‌های جامعی از جشنواره ارایه شده است.

واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با مدیریت دکتر سیدمحمدعلی سیدحسینی با چالش‌های زیادی برای کسب اطلاعات جشنواره‌های نخست روبه‌رو بود. این واحد با تجمیع تمامی داده‌ها از واحدهای مختلف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همچنین مصاحبه‌های شفاهی و میدانی با افراد و مسئولین وقت جشنواره، تلاش کرده تا اطلاعات خام موجود برای جشنواره به تکامل برسد.

بازی‌سازان می‌توانند با بررسی این گزارش، متوجه شوند که داوران عموما چه بازی‌هایی را به عنوان برترین بازی‌ها انتخاب می‌کنند و کدام بازی‌ها با اقبال عمومی بیش‌تری مواجه می‌شود.

در ادامه می‌توانید این گزارش را دریافت کنید:

جامع‌ترین گزارش از پنج دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

دانلود