عرضه20 بازی ایرانی در نمایشگاه بازی های رایانه ای

بیست بازی از تولیدات شرکت های مختلف ایرانی در نمایشگاه "بازی های سرزمین من" در قالب بخش جنبی جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در همدان عرضه شده است.

به گزارش معاونت ارتباطات وبین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای،14موسسه فعال عرصه بازی های رایانه ای در این رویداد که برای نخستین بار در کنار جشنواره فیلم کودک برپا شده است، حضور دارند.

در این نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بازی هایی با عنوان"پویا و خپل" ، "داستان و دوستان" و "داستان جزیره"، موسسه فرهنگی تبیان با "مأمور ویژه" ،"والفجر8" ، "مقاومت" و "نجات بندر" و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با "عملیات ویژه" از مراکزی هستند که در نمایشگاه بازی های رایانه ای حضور دارند.

شرکت رسانا افزار شریف با بازی های "عصرپهلوانان" و "سیاره میترا" ، شرکت کوثرنگار رایانه با "حسنی و لوبیای سحر آمیز" ، شرکت کهن دشت پارسه و استودیو رسانه با "مدافعین کربلا" و شرکت فرا رسانه برگ با "بهشت بازی 1 و 2 " ، "سیاره اعداد" و " سیاره تندرستی" در نمایشگاه بازی های رایانه ای شرکت کرده اند.

همچنین شرکت های یارا کامپیوتر با بازی های "زندگی جدید سارا" ، گروه نرم افزاری بنیسی با "عملیات انهدام" ، پردیس رایانه‌مهر با، "لطفعلی خان زند" و"شمشیرنادر" در نمایشگاه بازی های سرزمین من حضور یافتند.

نمایشگاه بازی های سرزمین من از 12 تا 15 مرداد در محل نمایشگاه های بین المللی همدان توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای برپا شده است.