تقدیر از فعالان عرصه بازی های رایانه ای

در مراسم افتتاحیه بیست و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان همدان چند تن از فعالان عرصه بازی های رایانه ای مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای،مراسم افتتاحیه بیست و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شامگاه گذشته (11مرداد) با حضور جمع کثیری از مردم همدان، هنرمندان، سینماگران و مدیران فرهنگی در استودیوم قدس همدان برگزار شد.

دکتر بهروزمینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این مراسم ضمن تقدیر از چهار نفر از سازندگان بازی های رایانه ای، گفت:اولویت اول بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سامان دهی بازار مصرف و بازی های وارداتی است.علاوه بر آن به همت این بنیاد ، نظام ملی رده بندی بازی های رایانه ای سال گذشته تدوین شد و از ابتدای سال جاری در حال اجراست.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود:اجرای این طرح از ابتدای سال آغاز شده و به یاری خدا تا پایان تابستان امسال بخش عظیمی از بازار مصرف زیر مجموعـه این طـرح قرار می گیـرند و تمامـی بازی هـای رایانه ای طی سال جاری با نشان اسراء (نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای) ارایه می شوند.

مینایی ادامه داد: وظیفه و هدف بعدی ما این است که بستر سازی لازم را با هدایت و حمایت از تولید کنندگان داخلی برای تولید بازی هایی با رنگ و بوی ایرانی- اسلامی فراهم آوریم و در بازار های جهانی با فرهنگ ایرانی اسلامی حضور داشته باشیم.

در ادامه این مراسم از چهار نفر از سازندگان بازی های رایانه ای که در این عرصه فعال هستند،تقدیر شد.

محمدرضا مجد رضایی که به نمایندگی از طرف منتخبان برای دریافت جایزه به روی صحنه آمده بود، گفت: امیدوارم سینماگران ایرانی در کنار تولید فیلم ها به بازی های ملی نیز توجه کنند و به بازی های کودکان در کنار فیلم های کودکان نیز توجه شود.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای اولین بار همراه با فعالان و تولید کنندگان عرصه بازی های رایانه ای در غالب نمایشگاه بازی های سرزمین من در بخش جنبی بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همدان حضور دارد.