بنیاد ملی بازی های رایانه ای معاونت سینمایی،دومین نشست از سلسله نشست‌های نقد و بررسی بازی های رایانه‌ای ایرانی را 31 تیرماه جاری برگزار می کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین المللل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این نشست که دومین نشست تخصصی نقد و بررسی بازی های رایانه ای ایرانی است به منظور ارتقاء سطح کیفی این بازی ها در سالن سینمای فلسطین برگزار خواهد شد.

در دومین نشست از سلسله نشست های نقد و بررسی که با حضور تولیدکنندگان و اهالی این هنر صنعت برپا خواهد شد، بازی های "مقاومت" و"پایان معصومیت" از ساخته های "موسسه تبیان" و "هنرهای پویا" با حضور عوامل تولید آن مورد نقد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست راس ساعت 17.30 آخرین روز ماه جاری در سالن 3 سینما فلسطین بر پاست.نشست های نقد و بررسی بازی های ایرانی به صورت ماهیانه و به منظور ارتقای کیفی و تعامل بازی سازان ایران با یکدیگر برگزار خواهد شد.

حضور برای عموم در این نشست آزاد است و علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به نشانی خیابان ولیعصر،خیابان طالقانی،نرسیده به میدان فلسطین،سینما فلسطین در تاریخ فوق، مراجعه کنند.

لازم به یادآوری است در جلسه اول این نشست که با استقبال تولیدکنندگان بازی های رایانه ای برگزار شد دو بازی"داستان جزیره" و "عصر پهلوانان" مورد نقد و بررسی قرار گرفت.