حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

بنیاد ملی بازی های رایانه ای امسال برای اولین بار در بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همدان حضور خواهد داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای،جشنواره فیلم و کودک نوجوان مهمترین رویداد سینمایی کودک ونوجوان در کشور محسوب می شود و امسال بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای اولین بار حضور در این جشنواره را تجربه می کند.

محمد بیطرف قائم مقام بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این باره می گوید: با توجه به سخنان معاون محترم سینمایی جناب آقای مهندس جعفری جلوه در دوره سال گذشته مبنی بر پیوند این جشنواره با بازی های رایانه ای قرار است امسال بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بخش جنبی این جشنواره حضور داشته باشد.

بیطرف افزود:بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این جشنواره نمایشگاهی از تولیدات داخلی را در حاشیه جشنواره به همراه تولیدکنندگان ایرانی در معرض دید عموم قرار خواهد داد و غرفه ای از بازی های سالم و مفید از جمله بازی های ورزشی را در حاشیه این نمایشگاه دایر می کند.

قائم مقام بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین خاطرنشان کرد:به منظور آشنایی علاقه مندان به حوزه تولید بازی

کارشناسان بازی سازی کارگاه آزاد بازی سازی را در حاشیه این جشنواره برپا خواهند کرد.

وی از اقدامات دیگر بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بیست و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را برگزاری یک نشست با موضوع نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای عنوان کرد و افزود:این نشست به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با رده بندی سنی بازی های رایانه ای و امنیت و سلامت کودکان و نوجوان در استفاده از بازی های رایانه ای برگزار خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 11 تا 15 مردادماه سال جاری در شهر همدان برگزار می شود.