شهر موش ها بازی رایانه ای شود

کارگردان و تهیه کننده سینما  گفت: طراحی بازی رایانه ای شهر موش ها برگرفته از  فیلم سینمایی شهر موش ها مورد حمایت مالی هیچ ارگانی قرار نگرفته است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، منیژه حکمت با یادآوری اینکه فیلم شهر موش ها قابلیت تبدیل به یک بازی رایانه ای پر مخاطب را دارد افزود: بازیهای بومی باید جذابیت و داستان قوی داشته باشد تا بتواند مخاطب را ساعتها با خود همراه کند.
وی ادامه داد: نمایشگاه بازیهای رایانه ای باید به مکانی جهت ارائه دستاوردهای جدید تیم بازیساز و طراح گیم تبدیل شود.
حکمت با تاکید بر اینکه بازیسازان ایرانی باید از تمام خلاقیت خود در ساخت بازی استفاده کنند توضیح داد: برخی اوقات بازیسازان از برخی موارد مهم در بازیسازی چشم پوشی می کنند. 
کارگردان فیلم سه زن  یادآور شد: امروزه نیازمند بها دادن به صنعت گیم برای مقابله با بازی های مخرب خارجی هستیم و باید از استعدادهای موجود در این زمینه به درستی استفاده کرد.
به عقیده حکمت، حضور طراحان، بازی سازان، تهیه کنندگان، کارگردانان و هنرمندان در کنار هم می تواند فضای نمایشگاه را پرنشاط تر  و از نقطه نظرات آنها به نحو احسن استفاده شود.
تهیه کننده فیلم ورود آقایان ممنوع توضیح داد: بازی های ایرانی نباید رنگ و بوی فرنگی داشته باشد و توجه  به ارتقای تکنیک ، مضمون و جذابیت برای جذب مخاطب در این نوع آثار ضروری است.
تهیه کننده فیلم پوپک و مش ماشالله گفت: تهیه کنندگان باید شناخت درستی درباره حوزه  بازی های رایانه ای داشته  تا بتوانند در تولید این نوع آثار مشارکت کنند.
سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران، تا 26 مرداد ماه  در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.