کارگاه تخصصی فنی- هنری گیم برگزار شد

در نخستین روز از نمایشگاه گیم تهران کارگاه تخصصی- هنری حل مشکل مقیاس های نامتوازن در موتور های بازی  برگزارشد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، یاسر کرباسچی انیماتور و کارشناس گیم در این کارگاه درباره یکی از مشکلات معمول در موتور های بازی صحبت کرد.  
به گفته کرباسچی مقیاس های نامتوازن یک آیتم انیمیت شده، یکی از مشکلات معمول در موتورهای بازی است که در نرم افزار های سه بعدی مثل MAYA و  3D  حل شده ولی استفاده از آن در موتورهای بازی ممکن نیست. 
در این کارگاه این کارشناس بازی روشی را به حاضران آموزش داد که با استفاده از آن می توان مشکل مقیاس های نامتوازن یک آیتم انیمیت  شده درموتورهای بازی را حل کرد.
  این  کارگاه فنی- هنری با محور های  توضیح مشکل مقیاس نامتوازن، آموزش چگونگی حل این مشکل، پیاده سازی در نرم افزارهای سه بعدی برای کاراکترها و آماده سازی برای انیماتور ها، و آماده سازی مدل های متحرک سازی شده برای وارد کردن در یونیتی، در نخستین روز از نمایشگاه گیم تهران برای علاقمندان به صنعت گیم و متخصصان این عرصه برگزار شد.
30 کارگاه آموزشی در روزهای برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برقرار خواهد بود.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در مصلای امام خمینی(ره) تا 26 مرداد ماه برپا است.