تولیدکنندگان گیم از بازی‌های خارجی الگو برداری نکنند

بازیگر فیلم سینمایی «هیچ» گفت: موضوع و طراحی شخصیت در بازی‌های ایرانی باید توسط بازی‌سازان داخلی صورت گیرد و از هرگونه الگوبرداری از بازی‌های غرب جلوگیری شود.
به گزارش معاونت ارتباطات  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «پانته آ بهرام» با تاکید  بر اینکه بازینامه های ایرانی باید سرشار از هیجان باشد افزود: بازیهای رایانه ای باید به اندازه ای هیجان داشته باشد تا مخاطب را ساعتها با خود همراه کند.
وی ادامه داد: تعامل سینماگران و فیلمسازان و بکارگیری ایده های صاحب نظران صنعت گیم میتواند خروجی مثبتی به همراه داشته باشد.
بازیگر فیلم سینمایی «من مادر هستم» با تاکید بر اینکه دنیای انیمیشن باید سرشار از تنوع باشد توضیح داد: بازیهای رایانه ای و انیمیشن های بومی همانند تولیدات غربی متنوع باشد تا بتواند در مدت زمان اندک مخاطبان را جذب کند.
بهرام  یادآور شد: تنها سریالها و فیلم هایی که حاوی هیجان و پیچیدگی است، می تواند به بازی رایانه ای تبدیل شوند.
به عقیده این بازیگر سینما و تئاتر، ‌استفاده از ایده ها و نقطه نظرات مخاطبان بازیهای رایانه ای و شناخت نیازهای جامعه هدف می تواند در تولید بازیهای باکیفیت ثمر بخش باشد.
بهرام عرضه مناسب و تبلیغ هدفمند تولیدات داخلی را ضروری دانست و از نمایشگاه گیم به عنوان فرصتی ایده آل در این مسیر یاد کرد.
سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.