ورزشکاران در استفاده مخاطبان از بازی‌های ایرانی نقش دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی های ایرانی مطابق با رفتار های ما است و به طور حتم نباید تاثیرات منفی روی جوانان بگذارد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،«امیر قلعه نوعی» افزود: چندان فرصت انجام بازی‌های رایانه‌ای ندارم اما به طور حتم از بازی‌های ایرانی استفاده می‌کنم.
وی تصریح کرد: امیدوارم بازی های ایرانی به سمتی برود که نیاز های جوانان را تامین کند تا آنها به طور کامل به سمت بازی های ایرانی که با اخلاق ما هماهنگ تر است روی آورند.
قلعه نوعی در خصوص نقش نمایشگاه بازی های رایانه ای در آشنایی مخاطبان با بازی های ایرانی، گفت: علاقه مندان به این بازی ها هرساله منتظر برگزاری این نمایشگاه ها هستند و بی شک تا زمانی که این نمایشگاه برگزار نشود نمی توان انتظار داشت علاقه مندان با بازی های ایرانی آشنا شوند.
قلعه نویی در خصوص نقش ورزشکاران در استفاده از بازی های ایرانی،توضیح داد: ورزشکاران به عنوان چهره های محبوب جامعه تاثیر زیادی دارند. باید با استفاده درست از نقش ورزشکاران سعی شوداین بازی ها وارد خانه های مردم شود.
وی تاکید کرد: ما می توانیم در این بازی ها با استفاده از ورزشکاران در نقش های خود علاقه مندی هواداران آنها را به این بازی های گسترش دهیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تعامل با بازی سازان خارجی، گفت: این کار هم می تواند در روند روبه رشد ما تاثیر مثبت بگذارد و خود را به بازار روز دنیا نزدیک تر کنیم.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران 22 تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.