نبود شبکه توزیع مناسب در عرصه گیم کشور مشهود است

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» گفت: بسیاری از شخصیت‌های مجموعه‌های تلویزیونی همچون مجید دلبندم قابلیت تبدیل به شخصیت‌های رایانه‌ای را دارند.
به گزارش معاونت ارتباطات  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «بیژن بیرنگ» به همکاری بازی سازان و کارگردانان سینما و تلویزیون در عرصه تولید گیم اشاره کرد و افزود: در صورتیکه این همکاری شکل گیرد صنایع یاد شده با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهند شد.
وی ادامه داد: سرگرمی هایی همچون اینترنت و گیم فعالیت بدنی را کاهش و قدرت تفکر را افزایش می دهد به همین دلیل باید بازی هایی در اختیار  مخاطب قرار گیرد که مخرب و اثرات منفی نداشته باشد .
به گفته بیرنگ، پیشرفت به عنوان جزء مهمی از  هر صنعت  مورد توجه قرار گیرد و نباید تنها به بازیهای ساده و سطح پایین اکتفا کرد.
تهیه کننده مجموعه ویدیویی «شام ایرانی» تاکید کرد: جامعه هدف نیاز به تولیداتی دارد که با عقیده و سلیقه آنان مطابقت داشته باشد تا دیگر به سمت بازیهای غربی کشیده نشوند. بازیهای خشونت آمیز غربی تنها به دلیل داشتن هیجان طرفداران زیادی دارد.
به گفته بیرنگ، نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران می تواند فرصت مناسبی برای آشنایی والدین با بازی های مناسب باشد.عرضه مناسب به همراه تبلیغات هدفمند از تولیدات داخلی به مخاطبان اشتیاق استفاده از این محصولات می دهد.
وی به مخاطبان بازی های رایانه ای در جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به اقبال جوانان به صنعت گیم باید توجه بیشتری به این حوزه شود ، تا این هنر هدفمند و جهت دار به حرکت خود ادامه دهد.
سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران، مرداد ماه امسال برگزار می شود.