تولیدات طنز سینما و تلویزیون به گیم تبدیل شود

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرد هزار چهره» گفت که تولیدات طنز در سینما و تلویزیون قابلیت تبدیل به بازی‌های رایانه‌ای جذاب را دارد.
به گزارش معاونت ارتباطات  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «فلامک جنیدی» با تاکید بر اینکه بازی های رایانه ای تمام سنین را تحت تاثیر خود قرار داده است افزود: چند سالی است بازی های بومی وارد بازار شده و توانسته جایگزین برخی از بازی های غربی شود که این رشد جای تحسین دارد.
وی ادامه داد: برخی از مجموعه های طنز می توانند به بازی های رایانه ای شاد و سرگرم کننده تبدیل شوند که بدون شک طرفداران زیادی خواهد داشت.
جنیدی تاکید کرد: دنیای مجازی توانسته به سرعت تمام گروه های سنی را تحت تاثیر خود قرار دهد که با کنترل والدین باید مانع نفوذ بیش از حد این دنیای اعتیاد آور شد.
این بازیگر سینما و تلویزیون به اهمیت مطالعه در اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: والدین باید مطالعه را در برنامه های روزانه فرزندانشان قرار دهند .
جنیدی به ضرورت بهره گیری از خلاقیت و ایده های هنرمندان در صنعت گیم اشاره کرد و یادآور شد: دست اندرکاران نمایشگاه بازی های رایانه ای از بازیگران و فیلمسازان دعوت و از ایده های آنها برای پیشبرد امور این عرصه استفاده کنند.
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، مردادماه امسال برگزار می شود.