بازی ایرانی"عشق و نفرت" نامزد دریافت جایزه جشنواره گیم کانکشن 2013 آسیا شد

بازی"عشق و نفرت"، یکی از سه بازی رایانه‌ای ایرانی شرکت کننده در جشنواره گیم کانکشن آسیا (Game Connection Asia 2013)، نامزد دریافت جایزه بهترین بازی آسیا  شد.  
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، بازی "عشق و نفرت" (Hate the sin Love the sinner) یکی از بازی های رایانه ای  ساخته شده در مرکز رشد بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای بوده و نام تیم سازنده آن نیو فولدر (New Folder) استکه با برنامه ریزی و هماهنگی معاونت بازرگانی و امور بین الملل این بنیاد در جشنواره گیم کانکشن  2013 آسیا شرکت کرد. 

اعضای تیم سازنده بازی امیر عباس میثمی، پروانه فرازنده، شیرین عبدالحمیدی، هانیه جهانشاهی، آرش مکنت و مهرداد ملک احمدی هستند. 

این بازی از نوع پازل پلتفرمر با مضمون  اجتماعی بوده و در رقابت با ده ها طرح ارایه شده  از کشورهای مختلف، به عنوان یکی از منتخبین هیات داوران این جشنواره برای دریافت جایزه ویژه  معرفی شد. 
جشنواره بین المللی گیم کانکشن در سه حوزه آمریکا، اروپا و آسیا برگزار می شود که کشورهای مطرح در صنعت گیم از سراسر دنیا اقدام به معرفی آثار خود در این رویداد می کنند.
 این جشنواره از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده و محلی برای گردهمایی حرفه ای های صنعت بازی های رایانه ای بوده و هر سال بازیسازان اصلی صنعت گیم سه بار در جشنواره های گیم کانکشن اروپا، آمریکا، و آسیا گردهم می‌آیند.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون سابقه حضور در نمایشگاه و جشنواره  گیم کانکشن سال های 2009، 2010 و 2011 در فرانسه را داشته و امسال برای نخستین بار در جشنواره گیم کانکشن آسیا حضور دارد.