نخستین «فرهنگ واژگان و دائره المعارف بازی‌سازی» در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران عرضه می‌شود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با رونمایی از شش کتاب جدید در حوزه فنی صنعت گیم به همراه نسخه‌ای از نخستین دایره المعارف بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران حضور می‌یابد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بنیاد با برپایی غرفه در سالن 16 ویژه ناشران الکترونیکی  نمایشگاه کتاب، محصولات جدید عرصه گیم  را در کنار تولیدات نوشتاری  ارایه می کند.
همچنین ماکت  نسخه کپی  نخستین "دایره المعارف بازی های رایانه ای" در ایران در غرفه  این بنیاد  در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. علاقه مندان برای تهیه دایره المعارف  یادشده می توانند در ایام برپایی نمایشگاه بیست و ششم کتاب اقدام به پیش خرید کنند.
بر این اساس ، برای تدوین و آماده سازی دایره المعارف از کارشناسان و متخصصان عرصه بازی های رایانه ای استفاده شده است.محتوای دایره المعارف بازیهای رایانه ای شاخه بندی های "هنری"، "فنی"، "طراحی بازی" و "مدیریت پروژه‌ای" را در بر می گیرد. 
در این دایره المعارف در ذیل هر لغت ترجمه شده توضیحاتی درباره موارد استفاده آن در بازی سازی آورده شده و در عین حال تلفظ این لغات و همچنین شرح تخصصی آنها نیز به صورت دقیق بیان شده است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 10 تا 21 اردیبهشت ماه به مدت10روز در مصلای امام خمینی (ره)برپاست.

زینب درویشی