پیام خلیج فارس را با تولید بازی‌های رایانه‌ای به جهانیان می‌رسانیم

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به تولید آثار فاخر با موضوع خلیج فارس اشاره و ابراز امیدواری کرد با تولید انبوه بازی‌های رایانه‌ای پیام خلیج همیشه فارس به جهانیان رسانده می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،بهروز مینایی روز سه شنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندر عباس در حال برگزاری است، گفت: این بنیاد امروز مفتخر است با تولید بازی های رایانه ای با موضوع خلیج فارس سهم کوچکی در معرفی این خطه و آبهای نیلگون خلیج فارس داشته باشد .
مینایی از تولید 15 بازی و10 بازینامه در این دوره از جشنواره خبر داد و خاطر نشان کرد که در جشنواره اول،  بازی میرمهنا و در جشنواره دوم که سال 91 برگزار شد بازی فریاد آزادی تولید شد  که این بازی تابستان امسال در اختیار جوانان قرار می گیرد.
مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی استراتژیک جزیره ابوموسی، بازی آنلاین دفاع مقدس و به تصویر کشیدن دو رخداد مهم با موضوع خلیج فارس را از جمله تولیدات این بنیاد نام برد.
مینایی با بیان اینکه تولید 14 بازی از بازی های فوق به وسیله جوانان و نوجوانان خلاق کشور بوده است، گفت: 7 بازی نیز به صورت بازی موبایل به دو زبان فارسی و انگلیسی تولید شده است .
 وی در ادامه به برگزاری مسابقه بازی نامه نویسی اشاره کرد و گفت: این مسابقه که فراخوان آن طی ماه های گذشته اعلام شده در مرحله داوری است  و در نهایت 5 بازی منتخب برگزیده می شود .
بهروز مینایی در مراسم پایانی جشنواره ملی خلیج فارس از بازی رایانه ای "جزیره ابوموسی" رونمایی می کند.
آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی خلیج فارس با حضور وزیر ارشاد، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، مسوولان استانی، فرهنگی، نظامی، دریایی و جمعی از هنرمندان در تالار علامه امینی بندر عباس در حال برگزاری است.