تدوین اساسنامه مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای

عضو هیئت موسس مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای ایران از تدوین اساسنامه مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای خبر داد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،هادی جعفری منفرد افزود: پس از تشکیل اولین جلسه "مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی های رایانه ای ایران" و انتخاب اعضای هیئت موسس در آن جلسه ، افراد منتخب با بررسی اساسنامه های مجامع و اتحادیه های صنفی گوناگون مانند اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نرم افزار، انجمن صنفی کارفرمایی گرافیک، مجمع ناشران الکترونیک، خانه سینما و... در حال فراهم کردن مقدمات تهیه و تدوین اساسنامه پیشنهادی برای ارایه به مجمع عمومی هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای هیئت موسس با مطالعه این اساسنامه ها و اساسنامه های دیگر هر یک در حال استخراج نظرات و نکات مورد نظر در جهت تکمیل اساسنامه پیشنهادی بوده تا در جلسه هم اندیشی ما بین اعضای هیئت موسس این موارد در اساسنامه پیشنهادی یکپارچه شود.
عضو هیئت موسس مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی های رایانه ای ایران با بیان اینکه از جمله نکاتی که در تدوین اساسنامه بسیار مورد توجه است ،افزود:حفظ استقلال صنف، ایجاد راهکارهای مناسب در جهت تعامل سازنده با بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، شورای عالی فضای مجازی، وزرارت ارشاد و سایر نهاد ها در جهت  حفظ منافع قانونی مادی و معنوی تولید کنندگان و نیز حفظ منافع مشروع آنها در زمینه نشر و توزیع ، داشتن ارگان های رسانه ای جهت اطلاع رسانی از مشکلات این صنعت، ایجاد تعامل ما بین اعضا و یکپارچگی صنفی، بالا بردن دانش بازی سازی در کشور و....از مواد اساسنامه است.
وی ادامه داد: در نهایت امیداورم به یاری حق و با کمک و مساعدت تمامی دوستانی که به بنده و سایر عزیزان حاضر در هیئت موسس اعتماد کرده اند بتوانیم وظایف خود را در قبال تولید کنندگان به درستی انجام دهیم و مقدمات برگزاری مجمع عمومی و تشکیل اولین هیئت مدیره منتخب را فراهم آوریم.