مهمترین مشکلات حوزه بازی‌های رایانه‌ای در مجلس مطرح می‌شود

مدیر عامل  بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای ارایه گزارش عملکرد در مورد بنیاد و وضعیت بازی‌های رایانه‌ای کشور سه شنبه - 3بهمن - در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می‌یابد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه هفته جاری میزبان مسوولان بنیاد است.
مدیر عامل  بنیاد ملی بازیهای رایانه ای گفت: این بنیاد با حضور در  کمیسیون فرهنگی مجلس نهم به  ارایه گزارش عملکرد و نیز وضعیت فعلی بازیهای رایانه ای کشور می پردازد.
مینایی افزود: چالش های فرهنگی حوزه بازیهای رایانه ای و راهکارهای رفع این مشکلات، از جمله دلایلی است که سبب شده بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تعامل موثری با نمایندگان مردم در کمیسیون فرهنگی داشته باشد و براین اساس در دوره های گذشته مجلس نیز این تعامل نمود داشته است.
این مقام مسوول در بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ارتباط و تعامل موثر با نمایندگان کمیسیون فرهنگی و تبادل نظرات و تجربیات در زمینه آسیب شناسی بازیهای رایانه ای و روند تولیدات این صنعت، از جمله اهداف برپایی این جلسه با حضور مسئولان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نمایندگان کمیسیون فرهنگی دانست.