رونمایی از بازی رایانه‌ای «عصر اقتدار» در ایام دهه فجر انقلاب

گروه فضای مجازی: رونمایی از بازی رایانه‌ای «عصر اقتدار» که قرار بود در هفته بسیج انجام شود به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی موکول شد.

مهدی جعفری، رئیس شورای عالی بازی های رایانه‌ای بسیج، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با اشاره به بازی رایانه‌ای «عصر اقتدار»، اظهار کرد: رونمایی از بازی رایانه‌ای عصر اقتدار که به همت بسیج دانش‌آموزی قرار بود در هفته بسیج انجام شود، به دلیل مشکلاتی محقق نشد و زمان آن به ایام دهه فجر موکول شد.

وی افزود: بازی عصر اقتدار با موضوع اصلی پرواز پهباد ایرانی ابابیل بر فراز آسمان خراش‌های شهر تلاویو است که کاربر برای انجام یک سری مأموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی که در صدر آنها هک کردن جدیدترین نسخه‌ تانک مرکاوا ساخت رژیم اشغالگر قدس است، وارد عمل می‌شود.

رئیس شورای عالی بازی‌های رایانه‌ای بسیج تصریح کرد: بازی عصر اقتدار در مدت زمانی 33 ماه با همت 33 نفر از دست‌اندرکاران و کارشناسان این بازی به مرحله تولید رسید.

گفتنی است، بازی رایانه‌‌ای عصر اقتدار به همت سازمان بسیج دانش آموزی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با حضور رحیم احمدی‌ روشن، پدر شهید احمدی روشن معرفی شد.