آغاز تولید ۱۱ بازی رایانه ای با محتوای دینی و فرهنگی

اسماعیلی طبا از آغاز تولید یازده بازی رایانه ای با محتوای دینی و فرهنگی با توافق صورت گرفته این اداره کل با بنیاد ملی بازی های رایانه ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امروز، (16 آبان) در مراسم ویژه آغاز به کار نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای تصریح کرد: بازی های رایانه ای رسانه ای بسیار تاثیرگذار و فراگیر است که جذابیت ویژه ای برای جوانان و نوجوانان دارد.وی با تعبیر بازی های رایانه ای به دو لبه تیز شمشیر ادامه داد: باید از ظرفیت عظیم این بازی ها برای انتقال مفاهیم دینی نهایت استفاده را کرد که البته با همکاری های صورت گرفته با بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای رسیدن به این هدف تلاش هایی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: البته تلاش هایی هم برای ارتباط گیری با بخش های عظیم حوزه در حال شکل گیری است تا از ظرفیت عظیم موجود در راستای تولید بازی هایی با محتوای غنی دینی استفاده شود.

وی ادامه داد: قم بعد از تهران در عرصه تولید بازی های رایانه ای رتبه دوم را داراست و اخیرا هم قراردادی با بنیاد ملی بازی های رایانه ای داشتیم و مراحل تولید یازده بازی با محتولی دینی و فرهنگی را آغاز کرده ایم.

اسماعیلی طبا تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استفاده از ظرفیت های دینی قم در تولید بازی های رایانه ای و تاثیرگذاری آن در کشور و حتی خارج از مرزها باشیم.