نمایشگاه‌های استانی گیم فرصت مناسبی برای معرفی تولیدات ایرانی است

مدیر شرکت بازی سازی رسانا افزار شریف به  اقبال گسترده مخاطبان و توفیق نمایشگاه دوم بازی‌های رایانه‌ای  تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری رویدادهای اینچنینی بخصوص در استانها و  فضا سازی برای معرفی صحیح تولیدات داخلی کمک شایانی به رونق صنعت گیم  کشور می‌کند.  
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بهرام برقعی افزود: با برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای در نقاط مختلف کشور  مخاطبان و بخصوص جوانان و نوجوانان با بازی های داخلی آشنا می شوند.  
این تولید کننده بازی رایانه ای در عین حال یادآورشدکه بازی های داخلی باید مسیری طولانی را طی کنند تا بتوانند به جایگاهی که  تولیدات خارجی در کشور دارند برسد. حمایت جدی از سرمایه گذاری در این عرصه و برگزاری نمایشگاههای گوناگون گیم به تقویت بنیه اقتصادی این صنعت منجر می شود.
برقعی همچنین از تبلیغات مناسب و هدفمند به عنوان دیگر راهکار اصولی برای معرفی بازیهای ایرانی به جامعه یاد کرد و گفت که رسانه ها و صداوسیما می توانند دراین زمینه ایفای نقش کرده و از کار و سرمایه داخلی به خوبی حمایت کنند. 
مدیر شرکت بازی سازی رسانا افزار شریف تاکید کرد: با توجه به آسیب ساز بودن بازی های رایانه ای خارجی، خانواده ها باید در جریان چگونگی صرف اوقات فراغت فرزندانشان باشند و بازی های رایانه ای مناسب را در اختیارشان قرارا دهند. بازیهای داخلی از سلامت موضوعی برخوردار بوده و بسیاری از این محصولات حاوی پیام های آموزشی برای مخاطب است.
این تولید کننده بازی های رایانه ای ادامه داد:کودکان و نوجوانان به عنوان مهمترین مخاطبان صنعت گیم در دنیا می بایست در معرض تولیدات سالم و آموزنده قرار گیرند. بازیهای خارجی تنها جذابیت تکنیکی داشته و از محتوا خالی است.