کیفیت در بازی های ایرانی حرف اول را می زند

بازی ساز شرکت حزمدیا گفت : حضور گسترده بازدیدکنندگان از نمایشگاه بازی های رایانه برای دومین بار موجب شگفتی بازی سازان خارجی شده است .
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،محد حزری امیر(MOHD HEZRI AMIR) از بازی سازان کشور مالزی افزود:بازی های خارجی و داخلی از نظر کیفیت خیلی نزدیک هم هستند و هدف اصلی برپایی این نمایشگاه معرفی بازی های با کیفیت ایرانی است .
وی یادآور شد: بازی سازان باید تلاش کنند بازی های تولید شده را به چند زبان زنده دنیا تبدیل کنند تا همه کشورهای خارجی از بازی های متنوع ایرانی بهره مند شوند .
به گفته محد حزری امیر ،بازی های داخلی علاوه بر جنبه سرگرمی آموزنده نیز هستند و همین عامل موجب فروش برخی از بازی های رایانه ای در نمایشگاه است .
این بازی ساز در پایان گفت :یکی از اتفاقات خوشایند برای میهمانان خارجی مشاهده جمع شدن شرکت های بازی گرد یکدیگر است که اگر این روند در کشور ایران ادامه داشته باشد در آینده ای نزدیک به پیشرفت چشمگیری در زمینه بازی سازی خواهد رسید .
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است .