فضای نمایشگاه بازی های رایانه ای باید افزایش یابد

مدیر عامل شرکت بازاریابی شرکت فوتوریست گفت: استقبال بیش از پیش علاقه مندان از نمایشگاه بازی های رایانه ای نشان داد که فضای این رویداد فرهنگی در سال های آتی باید افزایش یابد. 

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شیخ فالیق (sheikh faleigh) از فعالان عرصه بازی سازی کشور مالزی استقبال علاقه مندان از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران را بی نظیر دانست و گفت :تنها نیمی از علاقه مندان و مخاطبان اصلی بازی های رایانه ای در این فضا گرد هم جمع شده اند و با اینکه فضا نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش یافته باز هم پاسخگوی بازدیدکنندگان نیست .

وی ادامه داد: رشد استقبال از این رویداد فرهنگی نشان دهنده اهمیت این صنعت در کشور ایران است و ادامه این روند باعث ایجاد رقابت جهانی در زمینه ساخت بازی های رایانه ای خواهد شد .

مدیر بازاریابی شرکت فوتوریست یادآوری کرد :با شرکت در نمایشگاه سال گذشته نمایشگاه امسال پیشرفت چشمگیری داشته است.افزایش مساحت فضا نسبت به سال گذشته، نمایشگاه تهران را به سطح جهانی شدن نزدیک می کند .

شیخ فالیق در پایان گفت:حضور باشکوه والدین و فرزندانشان در نمایشگاه بازی های رایانه ای در هیچ کجای دنیا دیده نشده است .

به گفته وی ، استقبال از نمایشگاه به عنوان حرکت فرهنگی در حمایت از محصولات خارجی تحسین برانگیز است .

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرما از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است .