دستاوردهای دانشگاه کاشان در زمینه بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه تهران ارائه می‌شود

آخرین دستاوردهای دانشجویان دانشگاه کاشان در عرصه تولید بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیم تهران ارائه می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کاربران علاقه مند به بخش بازی های رایانه ای دانشجوی می توانند با مراجعه به غرفه دانشگاه آزاد کاشان در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از نزدیک با این بازی ها آشنا شوند.
دکتر سید محمدرضا لاجوردی عضو هیات علمی  دانشگاه آزاد کاشان  در زمینه فعالیت این دانشگاه در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای افزود: در این غرفه برای آشنایی دانشجویان با بحث بازی سازی اقدام به معرفی بازی های رایانه ای دانشجوی کرده ایم.
وی دامه داد: فعالیت این غرفه شامل:" ثبت نام از دانشجویان بازی سازی برای شرکت در دومین مسابقه بازی سازی در سال 92"،"جذب سرمایه گذار در زمینه ساخت باز های دانشجویی"،"ترویج فرهنگ بازی سازی از دید دانشگاه "و"حمایت از تولیدات بازی های رایانه ای داخلی"است.
این استاد دانشگاه از اطلاع رسانی دراین غرفه برای برگزاری مسابقات دانشجوی دانشگاه کاشان در سال 92خبر داد و افزود:این دانشگاه به عنوان برگزار کننده مسابقات بازی های رایانه ای ملی در سطح کشور در دور اول با موفقیت های  قابل توجهی مواجه شده که به همین جهت اقدام به ثبت نام بازی سازان می کند.
لاجوردی یاد آور می شود: مسابقات دانشجویی دانشگاه کاشان در اردیبهشت سال 91 برگزار شد که در این مسابقات دانشجویان در طی48ساعت اقدام به ساخت بازی های رایانه ای کردند.
دومین جشنواره ونمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از 6تا 10 تیر از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست .