برگزاری کارگاه آموزشی کاربرد موتور فیزیک در بازی سازی در سومین روز از نمایشگاه تهران

کارگاه آموزشی کاربرد موتور فیزیک در بازی سازی در سومین روز  _پنجشنبه _ از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، واحد آموزش و پژوهش این بنیاد در راستای ارتقاء سطح علمی بازی سازان و فعالان عرصه گیم کشور، در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای که از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست، اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی می کند. 
در سومین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران 8 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد .
بر اساس این گزارش، کارگاه های آموزشی موتور فیزیک از ساعت 10تا 11 توسط هادی رحیمی از اساتید بازی سازی برگزار خواهد شد.
همچنین کارگاه های آموزشی "انجین آماده یا نوشتن انجین؟ بحث گروهی برنامه نویسان" از ساعت 11 تا 12 و "انجین آماده یا نوشتن انجین؟ بحث گروهی برنامه نویسان" از ساعت 12 تا 13  و کارگاه آموزشی "با چه انجینی بازی کنیم؟" از ساعت 15 تا 16 توسط مهرداد آشتیانی از بازی سازان کشور در نمایشگاه برگزار می‌شود.
 کارگاه آموزشی "روش های نوین بهینه سازی کد" با حضور علی سیداف از اساتید صنعت بازی سازی از ساعت 14 تا 15 برگزار می شود .
کارگاه آموزشی "بررسی نکات مهم طراحی مبارزه در بازی های اکشن" با حضور هادی اسکندری از اساتید عرصه بازی سازی از ساعت 16 تا 17 وکارگاه آموزشی بازی های غیر جدی (پتانسیل ها و راه کارهای طراحی) از ساعت 16 تا 17 توسط طاها رسولی و همچنین کارگاه آموزشی بررسی روند طراحی هنری سری بازی starcraft از ساعت 18 در نمایشگاه برگزار خواهد شد. 
همچنین عنوان کارگاه های آموزشی در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران و نام اساتید حاضر در این کارگاه ها در آدرس WWW.IRCG.IR//SN/PAGES/ID/41/LANG/FA برای علاقه مندان قابل رویت است. 
حضور در این دوره های آموزشی برای علاقه مندان رایگان است و حدود20 نفر از اساتید مجرب در زمینه بازی سازی در برپایی این دوره های آموزشی استفاده خواهد شد. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای 6 تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.