تولید بازی‌های رایانه‌ای ایرانی در مسیر کیفی قرار دارد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت بازی‌های رایانه‌ای ایرانی روز به روز در حال پیشرفت است و بازی‌سازان داخلی باید از ساخت بازی‌های مصنوعی پرهیز کنند. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد نوری در خصوص علاقه خود به بازی های رایانه ای افزود: به شدت به این بازی ها علاقه مندم و باید بگویم عاشق بازی های رایانه ای هستم.
وی ادامه داد: فکر می کنم استفاده درست از این بازی های به وی‍ژه در بخش ورزش می تواند به پیشرفت ورزشی ما کمک زیادی کند البته همانطور که گفتم به شرط آنکه این استفاده به شکل صحیح باشد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران یاد آور شد: علاقه بیشترم به بازی های ورزشی است و اگر بخواهم نقطه ضعف این بازی ها را اعلام کنم می توانم به مهم ترین آن یعنی مصنوعی بودن این تولیدات اشاره کنم.
وی تاکیدکرد: اکنون شاهد بهتر شدن کیفیت بازی های هستیم اما می بینیم که در بعضی از این بازی تعادل قدرت وجود ندارد و سازندگان علایق شخصی را دخیل کرده اند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران می تواند فرصت مناسبی برای آشنایی والدین با تاثیرات گیم روی کودکان و نوجوانان باشد، افزود:از خانواده ها می خواهم برای استفاده کودکان از اینگونه بازی ها حتما نظارت داشته باشند زیرا بعضی از این بازی ها روی کودکان تاثیر منفی خواهد گذاشت.
نوری به سازندگان بازی رایانه ای پیشنهاد داد که در مسیر طبیعی تر شدن این بازی ها حرکت کنند چراکه  این مساله به جذاب تر شدن تولیداتشان کمک زیادی می کند.
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.