نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران بهترین مکان برای معرفی تولیدات داخلی است

مدیر عامل شرکت بازی سازی رسانا افزار شریف گفت: نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران بهترین محل برای معرفی و عرضه بازی‌های رایانه‌ای تولید شده از سوی بازی سازان داخلی است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بهرام برقعی میزان آشنایی جوانان و نوجوانان با بازی‌های داخلی را متوسط دانست و افزود: بازی های داخلی باید مسیری طولانی را طی کنند تا بتوانند به جایگاهی که بازی های خارجی در کشور دارند برسد که این مساله نیازمند حمایت است.
وی یادآور شد: با افزایش تبلیغات و توزیع پوسترهای مربوط به نمایشگاه و جشنواره در سطح شهر تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه افزایش خواهد یافت.
برقعی تاکید کرد: با توجه به نظرات کارشناسان در خصوص آسیب ساز بودن بازی های رایانه ای خارجی، خانواده ها باید در جریان چگونگی صرف اوقات فراغت فرزندانشان باشند و بازی های رایانه ای مناسب را در اختیارشان قرارا دهند.
مدیر عامل شرکت بازی سازی رسانا افزار شریف با اشاره به اینکه استفاده از بازی های رایانه ای ذهن کودکان را پویا می کند ادامه داد: همانطور که بازی های رایانه ای موجب فعال شدن ذهن مخاطبان می شود استفاده بیش از حد از این بازی ها به خصوص بازی های خارجی آثار مخربی بر روان کودکان و نوجوانان به جا خواهد گذاشت. 
برقعی همچنین یادآور شد مسوولین برگزاری نمایشگاه باید تلاش کنند تا نمایشگاه امسال متنوع تر از سال گذشته باشد تا به تعداد بازدیدکنندگان افزوده شود و شرایطی مناسب برای همه آثار داخلی شود.
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیر ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.