بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با توجه به اهمیت بسیار زیاد نمایشگاه TGC (Tehran Game Convention) که اردیبهشت 96 برگزار می‌شود، قصد دارد تا از خِرد جمعی و مشورت فعالان حوزه صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این نشست هم‌اندیشی در روز پنج‌شنبه مورخ 25 شهریور 95 با حضور مدیرعامل بنیاد، مسوول برگزاری این نمایشگاه و با همراهی فعالان صنعت بازی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تجاری TGC که با هدف اتصال بازار بین‌الملل به بازار داخلی و با همکاری رسمی مجموعه گیم‌کانکشن به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برگزارکننده رویدادهای تجاری در حوزه بازی برگزار خواهد شد.

تفاهم‌نامه‌ی این همکاری نیز مدتی پیش در نمایشگاه گیمزکام آلمان، فی‌مابین مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدیرعامل گیم‌کانکشن به امضا رسید و این همکاری رسمیت یافت.

بدین وسیله از تمامی فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای از جمله بازی‌سازان، ناشران و خبرنگاران دعوت می‌شود تا با پر کردن فرم زیر تا روز دوشنبه مورخ 22 شهریور ماه، جهت حضور در نشست هم‌اندیشی اعلام آمادگی کنند. امکان حضور برای افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند مقدور نیست.


فرم ثبت‌‌نام جهت حضور در نشست هم‌اندیشی نمایشگاه TGC